Cliëntervaringen

Op deze pagina is ruimte voor bezoekers van onze site om hun ervaringen met ons te delen. Wanneer u (anoniem) uw ervaringen met ons wilt delen kunt u dit doorgeven via info@ggzon.nl of via onze cliëntenraad via clientenraad@ggzon.nl. Wilt u zo vriendelijk zijn aan te geven of wij uw reactie op onze site mogen plaatsen.

 

Actuele cliëntervaringen

 “Ik word fantastische geholpen door 3 verschillende behandelaren die met elkaar overleggen en van elkaar weten wat ze doen. Dat heb ik in het verleden wel anders mee gemaakt. Het is fijn om te weten dat er op die manier met elkaar wordt afgestemd op wat het beste voor mij is. Ook de gezamenlijke evaluatiemomenten met mij er bij geven mij het gevoel dat ik de regie heb en dat mijn mening daarin belangrijk is.”

Februari 2019

 

“Ik ben absoluut enthousiast over de behandeling met mijn behandelaar. Voor wat betreft het samen beslissen heb ik veel zelf onderzoek gedaan naar wat ik zelf dacht te hebben en dat besproken met de behandelaar. Het initiatief van die zaken kwam van mij en pas daarna heeft de behandelaar mij zeer goed en uitgebreid uitgelegd hoe dergelijke zaken dan zouden gaan. De behandeling is in mijn ervaring een standaard behandeling geweest waarbij een methode is toegepast die in mijn ervaring binnen de organisatie succesvol blijkt in de meeste gevallen. De indruk bij mij bleef achter dat er ook weinig ruimte was om ervan af te wijken omdat dat veel voeten in de aarde had en verzekeringstechnisch wel lastig was. Met name het feit dat de gezondheidszorg door de verzekeringen wordt bepaald is wat mij duidelijk is geworden en dat is iets dat ik enorm teleurstellend vind omdat bij elke optie die ik zelf aandroeg er een vorm van onzichtbare blokkade ontstond wat gerelateerd was aan de processen en procedures die gelden in termen van het volgen van een behandelplan. Verzekeringen maken het onmogelijk en zo onaantrekkelijk mogelijk om buiten de lijntjes te kleuren. Dit reken ik de behandelaar absoluut niet aan omdat ik zeer goed geholpen ben en de behandelmethode uiteindelijk ook de juiste bleek. Maar ik reken het de instanties die er wel invloed op kunnen uitoefenen en het niet doen wel aan. De macht van de verzekeringen is veel te groot en dag sijpelt door alle behandelingen heen. Ik vind dat schandalig.”

Februari 2019

 

"Wij hebben erg goede ervaringen met GGZON. Er is een luisterend oor voor zowel kind als ouder. Er wordt meegedacht en wat wij als zeer prettig hebben ervaren is dat er diep op de situatie wordt ingegaan zonder gelijk ergens een etiket op te plakken. Ook de samenwerking met ST. HULPHOND vinden  wij zeer bijzonder.

Wij raden GGZON zeker aan!"

November 2018

 

"Erg vriendelijk, goed luisterend oor, nemen alle tijd voor je wat heel erg prettig is, snel en goed contact."  

December 2017

 

"Bedankt voor jullie hulp, ga zo door."   

December 2017

 

"De omgang met zowel ouders als het kind waren geweldig! We voelen ons erg op ons gemak en begrepen."   

November 2017

 

"Ik ben positief over de behandeling in zijn geheel, de uitleg over de diagnose, de verwachtingen en tijdsduur van de behandeling, de frequentie van de afspraken met de behandelaar (in het begin intensief, later met langere tussenpozen), het bespreken van het afbouwen van de medicatie. Ik zou mensen met psychische problemen GGZON zeker aanbevelen."              

Maart 2017

 

 

 


 

 

 
 

  Laatste nieuws

GGZON scoort een 8,6 op cliënttevredenheid Basis GGZ!
Lees meer
GGZON heeft momenteel meerdere vacatures voor:
Lees meer