Wachttijden

Volwassenen

De aanmelding (verwijsbrief) wordt beoordeeld door de intakecoördinator. Bij twijfel wordt er contact met u opgenomen voor een vooroverleg/screening. Vervolgens ontvangt u een brief met het verzoek om telefonisch een intakegesprek in te plannen. De wachttijd is het aantal weken tussen het telefoongesprek en het daadwerkelijke intakegesprek. 

De wachttijd bedraagt op het moment: drie maanden. 

De wachttijd tussen het eerste intakegesprek en de start van de behandeling bedraagt op dit moment: 2 weken.

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met ons, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt. En dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraar gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).

Kind en Jeugd

De aanmelding (verwijsbrief) wordt beoordeeld door het intaketeam. Vervolgens krijgt u een vragenlijst  en de behandelvoorwaarden toegestuurd. De eerste afspraak wordt met u gepland zodra wij van u de formulieren getekend retour hebben gekregen.

De wachttijd tussen de planning en dit eerste intakegesprek bedraagt op het moment: 8-10 weken.

De wachttijd tussen het eerste gesprek en de start van de behandeling bedraagt op dit moment: 2 weken.

Informatie bijgewerkt 07-06-2019

 

  Laatste nieuws

Receptie & Administratie gesloten op 09-08-2019
Lees meer
GGZON scoort een 8,6 op cliënttevredenheid Basis GGZ!
Lees meer
GGZON heeft momenteel meerdere vacatures voor:
Lees meer