Wachttijden

Volwassenen

De aanmelding (verwijsbrief) wordt beoordeeld door de intakecoördinator. Bij twijfel wordt er contact met de cliënt opgenomen voor een vooroverleg/screening. Vervolgens ontvangt de cliënt een brief met het verzoek om telefonisch een intakegesprek in te plannen.

De wachttijd is het aantal weken tussen het telefoongesprek en het daadwerkelijke intakegesprek. De wachttijd bedraagt op het moment: drie maanden. Vanwege budgetafspraken met de diverse zorgverzekeraars hebben wij voor 2019 een intakestop voor cliënten die verzekerd zijn bij Achmea/Zilveren Kruis.

 

Kind en Jeugd

De aanmelding (verwijsbrief) wordt beoordeeld door het intaketeam. Vervolgens krijgt de cliënt/ouder(s)/verzorger(s) een vragenlijst en de behandelvoorwaarden toegestuurd. De eerste afspraak wordt in overleg gepland zodra wij  de formulieren getekend retour hebben gekregen.

De wachttijd tussen de planning en dit eerste intakegesprek bedraagt op het moment: 8-10 weken.

De wachttijd tussen het eerste gesprek en de start van de behandeling bedraagt op dit moment: 2 weken.

Informatie bijgewerkt op: 26-03-2019

 

  Laatste nieuws

GGZON scoort een 8,6 op cliënttevredenheid Basis GGZ!
Lees meer
GGZON heeft momenteel meerdere vacatures voor:
Lees meer